خلوتی با خدا
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی
سلام بچه ها آقای خوندابی شنبه عازم سفر حج هستن و ازتون درخواست حلالیت داشتن.
(البته قول داده سوغات یادش نره)
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 9:12 توسط تقی نژاد
|