باز هم انتقاد
یه جورایی عادتمون شده که همش انتقاد کنیم
هرچند میدونیم که صدامون به جایی نمیرسه ولی خوب واسه اینکه یه خورده سبک شیم اینجا یه جورایی درد دل میکنیم.
تو دانشگاه ایلام همیشه وقتی آخرای ترم میشه همه دانشجوها برای گرفته کارت ورود به جلسه آزمون باید یه ارزیابی کیفیت تدریسی انجام بیدن که تدریس استادا خوبه یا بد.
آخر ترم که میشه همه دانشجوها به وب سایت دانشگاه و قسمت ارزیابی کیفیت تدریس مراجعه میکنن. حالا فکر کنید که این وب سایت یه خط در میان خراب باشه. حالا یه خط در میان هم خراب باشه باز خوبه، فقط گاهی اوقات اونم اگه بخت بسیار بسیار بلندی داشته باشی میتونی وب سایت ارزیابی کیفیت تدریس اساتید رو ببینی که بعدش هم کارت ورود به جلسه رو بگیری.
با اینهمه نیروی انسانی که برای خدمات اینترنتی دانشگاه حقوق میگیرن و اینهمه تاکید بر استفاده از خدمات غیر حضوری (از رئیس جمهور گرفته تا خود دانشگاه) هر چی فکر میکنم دلیلی نمیبینم برای عدم کارایی خدمات اینترنتی دانشگاه.
حالا کارت ورود به جلسه به کنار، وب سایت اتوماسیون تغذیه دانشگاه از ارزیابی کیفیت تدریس به مراتب بدتره.
و نیز :
وب سایت دانشگاه ایلام فقط تو خود دانشگاه ایلام قابل دسترسیه
یعنی من که تو خونه با اینترنت دایال آپ میخوام مثلا غذا رزرو کنم، عمرا بتونم این کارو بکنم. چندتا مرورگر هم امتحان میکنم ولی آش همون آشه و وب سایت اتوماسیون تغذیه بالا بیا نیست که نیست.
اگه دانشگاه وب سایت نداشتو دانشجوها هم نیازی به خدمات اینترنتی دانشگاه نداشتن باز یه چیزی، ولی الان که دانشگاه یه وب سایت داره ( که باید هم داشته باشه) و این همه هم تاکید بر استفاده از خدمات غیر حضوری و اینترنتی میشه چرا سایت تنها دانشگاه ملی استان ایلام باید اینقدر ضعیف باشه که حتی نتونی از طریق اون یه غذا رزرو کنی؟
به نظر شخص من این عدم کاراییها به خاطر بکار گرفتن نیروهای غیر متخصص در این زمینه است. هیچ کس هم کاری برای برطرف کردن این ناکارامدیها نمیکنه و ما هم همچنان باید بیخیال وب سایت دانشگاه و خدمات اینترنتی اون باشیم.
شاید هم اینا به خاطر محرومیتهای ایلامه که چون امت تو دانشگاه محروم ترین استان ایران که پایین ترین سطح رو بین دانشگاهای کشور داره درس میخونن، خدمات اینترنتی میخوان چیکار ؟
و ...
حرف زیاده ولی چه فایده که به گوش اونی که باید، نمیرسه. ما هم وقتشو نداریم که پی تک تک مشکلات دانشگاهو بگیریم.
به امید روزی که دیگه انتقاد نکنیم.